Vinterridning!

Visst måste vi också skicka en hälsning och skriva lite vad vi pysslar med! Vi har ju inte någon nedre gräns i temperatur för när vi inte rider... Så blir lite michelinvarianten, men hästarna verkar nöjda! Nedan bild på vad vi gjorde häromdagen. Har fått lyxen med plogad bana på åkern, så det går riktigt bra att hoppa lite. Var ute och cyklade på snön (!) med ponnyn för ett par dagar sedan, men det var med lite för stor insats. Det gick bra, men greppet med cykel på snö är inte så fantastiskt...

Vad gör ni andra i klubben nu under vintern med era hästar? Vore kul med mer bilder och info!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Inger

Det är alltid lika kul att se vad du har för dig Maria. Varför cykel? Det är ju sparkföre:).

Sen kan man undra vad som blivit av aktiviteten på den här bloggen. 2 inlägg under november varav du står för den ena och den andra handlade om Ålandsresan som visserligen var friskt kommenterad, men... Under december var det bara din "sadel till salu".Har folk gått i ide???

2010-01-08 @ 22:18:55
Postat av: Maria

Ja, jag börjar också tro att folk gått i idé! Själv var jag ute och red i minusgraderna idag igen :) Jag åkte spark veckan innan, men jag får sparka så vansinnigt mycket när ponnyn springer i vild galopp bredvid! ;) Nu har hon fått dra kälke några dagar istället!

2010-01-09 @ 22:59:42
Postat av: Johanna

ja här hemma har vi gått i ide... jag har ställt hästarna på vintervila, gör hellre det än sommarvila, jag e inte så förtjust i att rida när det e kallt, inte heller nu när det varit så mörkt efter jobbet...

2010-01-12 @ 08:51:46
Postat av: Johanna

Men INNAN vi försvann hann jag bli ordentligt avkastad, men sen hann jag även rida lite i trav och styra runt min lilla krutburk, hon tycker det e sååå kul att vara ute, skulle nog helst vilja springa i galopp HELA tiden... ska bli kul att sätta fart igen, har räknat komma ur idet om ca -2 veckor.

2010-01-12 @ 08:55:36
Postat av: Maria

Johanna: Det var ju rackans att du åkte av! Men kul att ni har kommit så långt som till trav till och med. Bilder önskas så snart ni vaknar ur idet!

2010-01-13 @ 00:05:34
Postat av: marie

Ni är tuffa i kylan!

2010-01-17 @ 18:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback