Hästutrustning säljes/bytes

Jag har fortfarande massor av utrustning kvar som är till salu.
Vintertäcken och stalltäcken strl 135,
fleece, transport och svettäcken i strl 125 och 135.
Agria ländtäcke och schabrak strl ponny.
Massor av schabrak i strl ponny, allround och dressyr.
Brunt pullarträns strl cob.
svart träns med ljusblått foder, strl cob
svart träns, strl ponny
ljusgrått träns "Charisma" med både pullar och achennosgrimma. strl cob
bett strl 12,5 och 10,5. raka, två-delade och tre-delade.
kandarstång och bridongbett strl 12,5
Massor av grimmor i strl ponny och cob i alla tänkbara färger.
hoppluvor strl ponny, en ljusblå och en grön
massor av benskydd strl ponny. senskydd, damasker, strykkappor i blandade färger.
Ett par easyboots strl 1
brun förbygel med martingal strl ponny/cob med ljusblå resår.

Hör av dig om det är någonting du är intresserad av så plockar jag med det till klubbtävlingen på söndag.
Mvh Astrid
0730780353 eller
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Astrid

Kan tillägga att allt säljs till mycket förmånliga priser då jag behöver bli av med det pga platsbrist i min lägenhet på 22 kvadrat :P

2009-09-09 @ 20:44:00
Postat av: Astrid

glömde skriva att jag även är intresserad av byte mot utrustning i strl full och täcken i strl 145 eller 155

2009-09-09 @ 21:43:50
Postat av: Madelen Laituri

Du har inget regntäcke i stl 135? :)

2009-09-09 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback