Idag igen.....

Var höll alla ni andra hus???
Idag har det varit ponnyhoppning på ridskolan i linde Jesper och jag var där men ingen annan från klubben...
VA firar ni midsommar fortfarande??? Tänkte avstå men har jag släpat runt på dem i 9 helger så kunde vi ju ta denna också då det var nära.
Clear rounden gick bra, felfritt. 85 cm i två faser hade de sedan och där hade de en pytte tutch och ett ner då
Men deså lugnt och prydligt ut och de små halvhalterna börjar fungera bra en väl riden runda och ÄNDÅ snabbast tid så placerad 3:a.

Veckan som gått ahr Jesper och FLippen varit på träningsläger i kumla 3 dar  och jobbat massor och åter massor med markarbete och tamme rackarn tror jag en del små ljus har gått upp. De e så roligt och se när vissa saker trillar på plats.
Nu är det lördag som gäller och avslutning på div 3 - ni kommer väl och hejar på oss.
Har kollat lite och försöker planera men i juli verkar livet bli hopplöst... då är det en massa kvälls tävlingar pluss helgerna.... tur det blir en höst sen...
Fortsatt glad midsommar på er.

Kommentarer
Postat av: johanna

GRATTIS JESPER!!! kul med placering! Fortsätt så! Jag kan tyvärr inte komma på lördag å titta, men jag ska heja på dig Jennifer å Emelie!!! Håller tummarna redan nu!

2009-06-22 @ 22:36:28
Postat av: marie

Kanonbra! Håller tummarna inför helgen.

2009-06-23 @ 09:37:10
Postat av: Maria

Kul att det går så bra!

2009-06-24 @ 13:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback