Ny medlem i klubben!

Hej!
Jag heter Anna och jag har precis tagit ett otroligt bra beslut, nämligen att bli medlem i Lindetraktens HSF. Jag hoppas på att jag kommer ha tillräckligt med tid att angagera mig i klubben och träffa många av er härliga medlemmar. Tidigare har jag ställt upp med min häst Galliano i en pay and jump som hölls på Lindenäs i augusti. Det är det närmsta jag kommit klubben innan.

Jag har, som jag nämde, en häst som heter Galliano. Jag köpte honom i västerås i April förra året. Han är en fux vallack på 12år och en väldigt social kelgris måste jag säga. Vi har haft det lite motit på sista tiden då han i höstas påbörjade en behandling mot spatt i hasorna och därav även belastnings skador i framknäna, men nu är han "friskförklarad" och vi kommer tillbaka till arbetet mer och mer för varje dag. Allt lösgörande arbete har blivit lättare efter behandlingen och vi hoppas på att undvika att spatten bryter ut igen.

Nu har jag kanske inte berättat så mycket om mig själv, men jag är en relativt positivt tjej på 16år som vill lära sig så mycket som möjligt om hästar och ridning. Det är väl allt ni behöver veta.

Vi ses!

Mvh. Anna Nilsson

Kommentarer
Postat av: Inger

Välkommen till klubben! Håller tummarna för att Galliano håller sig frisk i fortsättningen.

2009-01-04 @ 10:46:22
Postat av: Maria V

Välkommen!

2009-01-04 @ 18:52:01
Postat av: Johanna (Kassör)

Tack för presentationen! Vad bra då vet jag att du hittade hit! Och som sagts: Välkommen! Hoppas vi ses på mötet!

2009-01-04 @ 20:09:12
Postat av: Marie

Välkommen! Hoppas du kommer på årsmötet 24 januari.

2009-01-05 @ 11:00:40
Postat av: Lindha

Välkommen Anna!!!!

2009-01-05 @ 12:15:11
Postat av: Astrid (styrelseledamot)

Välkommen till föreningen!

förstår att det har varit en jobbig tid under behandlingen, då jag själv precis går igenom samma sak, min häst fick diagnosen spatt i November. håller tummarna för att din håller sig frisk nu!

mvh astrid

2009-01-06 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback