Vilken härlig lärorik helg!


Malin och hennes trevliga hästkompis var uppmärksamma på kursen. Malin på Robs instruktion, hästen på fotografen:)
Marie och Bosse Bus som först var busig men sedan rejält avslappnad.
Linda och Cleo gör avslappningsövningar. Cleo var fantastiskt duktig och stod också snällt på transporten trots att hon inte har åkt så många gånger.

På parkeringen stod charmige Max "inburad" i väntan på att få "vara med i leken".

Småpållarna fick dela "bur"

Rob lärde oss att le:) för att bli glada:) och så här nöjd var han med oss efter två roliga dagar:).
Och pållarna hade klarat av både ballonger, sopsäckar, paraplyer och andra typer av hinder (ojojoj vilken hinderbana:)) och vi hade lärt oss att förstå och tala lite hästspråk.
Men det viktigaste av allt: HA KUL och SMILE!!!!!:)
TACK ROB FÖR EN HÄRLIG HELG! och TACK ALLA SOM VAR MED FÖR TREVLIG SAMVARO! / Inger

Kommentarer
Postat av: marie

Tack alla medverkande för en underbar helg, STORT tack till Rob. Jag ser fram emot nästa träningshelg 9-10 maj/ Marie och Bosse bus

2009-04-07 @ 10:51:05
Postat av: åsa

Tack allihop för en riktigt trevlig helg jag längtar till nästa gång!!Och många TACK till ROB för en mycket lärorik helg vi syns i maj//Åsa

2009-04-08 @ 08:21:12
Postat av: Linda

TACK för en mycket lärorik och rolig helg.

Cleo var trött och vrålhungrig av alla nya intryck. kanon att börja med en unghäst så här. Hon kommer att sakna ballongerna nästa gång hon kommer till ridhuset.

Du Rob,vad heter det,vad heter det.....:)

2009-04-08 @ 17:53:01
Postat av: Manda

De var en otrolig helg.

Kan säga att mitt huvud hängde inte riktigt med på måndagsmorgonen!

Hahaha !

Dock lärde jag mig mycket som jag kunnat föra över på Ebba. De har gjort att hon litar mer på mig nu och jag förstår henne bättre.

Så ett otroligt tack till Rob så syns vi i maj igen och då följer Ebbaloppan med ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback