See you soon (för del 2)

Jag tackar Maggan och alla mina underbara studenter och deras hästar.

Alla hästar från shetlandsponny till ett halvt tons nordsvensk som kunde flyttas med en blick av "matte". Från min första student någonsin med en häst med problem (lastning) för tio år sedan till min yngsta student, alla visade upp sin bästa sida och stöttade varandra.


Jag hade också JÄTTE KUL.

                                                                                                               Med vänlig hälsning Rob


Om det var någon som ville vara med på kursen men missade chansen, finns det några få platser kvar hos Lindesbergs Handikapp Hästklubb 25/26/04.


Vid interesse hör av er till Gun Envik

0581 12310

0706785823


Kommentarer
Postat av: marie

Bosse och jag ser fram emot del 2/Marie

2009-04-18 @ 18:38:59
Postat av: Manda

Ser verkligen fram i mot del två :)

Men då tar ja med mig min loppa :)

/ Manda

2009-04-20 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback