Vad vill ni göra???

Alla ni duktiga funktionärer! Vad skulle ni vilja göra för endel av de pengar som klubben lyckas dra in när ni är så duktiga och jobbar och sliter??? Skriv nedan under kommentarer så vi i styrelsen kan fatta beslut om vad vi ska bjuda er på! Eller rättare sagt vad NI ska bjuda er själva på!
Utan er skulle det ju inte bli något! Och nu när de flesta har fullgjort sin insats så vill vi visa att vi alla upskattar det! Vi vill hitta på något, så ni får något tillbaka!
Låt förslagen hagla! så får vi se vad som är möjligt!
Kanske Göteborg Horseshow med delar betalt? Picknick i skogen?
Relax på badhus?
Vad vet vi?!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Är det så att ni har idétorka, eller är det inga som är ute på bloggen nu för tiden??????? :(

2008-09-14 @ 15:29:16
Postat av: Johanna Klockars (Kassör)

ja då kan de ju inte klaga... när vi bestämmer nått... Jag vet att JAG skulle vilja åka typ till Flyinge, eller nått, eller varför inte Gtb Horse Show, eller kanske åka på typ en weekend med turridning! vi får väla se vad det blir, kom igen nu när ni har Chansen! Det är ju ERA pengar! Då ska NI bestämma ALLA tillsammans! Annars blir det ett styrelse beslut! roligare om vi får in ideer! Eller ska vi köpa material för allt???

2008-09-14 @ 17:36:56
Postat av: Elene

Johanna, allt det du nämnde låter super tycker jag! Skulle oxå gärna åka till flyinge eller få bidrag till GBG horseshow biljett. Tycker det är dags att vi gör någonting tillsammans så att köpa material tycker jag känns lite tråkigt...

2008-09-16 @ 10:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback