såååå klantigt... =(

Usch vad sur jag var på mig själv i söndags, var i Glanshammar och tävlade (lätt B:1). zanDay gick jättebra! Det är första gången jag känt att jag fått fram endel av allt det som hon kan hemma (och Jag med...) men vad gör jag??! jo jag rider fel väg! Hallå! Har ALDRIG hänt mig tidigare!
 uscha vad arg jag blev på mig själv! Men när jag sedan lugnat ner mig å fått protokollet så var jag rätt nöjd. Försöker hela tiden tävla mot mig själv och höja procenten. Det hade jag gjort ändå!
Hade jag inte ridit fel hade jag kanske dessutom, som lite bonus, varit placerad.... suck...
Får väl skylla mig själv då jag typ hatar att träna på program och rider dem i bästa fall 2 ggr innan tävling... dumt. Men finns så mkt annat kul att träna på!
Men har nu till helgens tävlingar i Filipstad faktiskt ridit  igenom programmen 2 hela gånger och 3 gånger dela ur det.  Men helt plötsligt har jag blivit nojjig att jag inte ska komma ihåg dem! Dessutom är de på lång bana båda 2, mera å hålla reda på... ja ja, nu har jag gnällt av mig på mig själv lite, berättar efter helgen hur det har gått. håll tummarna för att JAG sköter mig! (ZanDay gör det jämt!)
//Johanna (Kassör)

Kommentarer
Postat av: Elene

Lycka till på tävlingarna i helgen!!!

2008-05-31 @ 14:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback