Presentation

Jag heter Madelen Laituri och är 13 år, fyller 14 i augusti. Jag bor med min mamma, pappa och lillasyster i Koverboda, utanför Vedevåg.

Min lillasyster har en shetlandsponny som heter Snoddas och han är 21 år. Så har jag mitt gotlandsruss Onyx som är 20 år, så har jag min New Forest, Minocci ( Nocce ). Nåra vet ju redan vem han är, men för er som inte vet så är han 16 år, 143 cm i mankhöjd och brun.

Vi trärnar regelbundet för Astrid Lamprecht i både hoppning och dressyr, dessutom så har vi kommit i gång o tävlat en del, vilket är väldigt roligt.

Ja, det var lite om oss.

Kramar Madelen och Nocce


Kommentarer
Postat av: Lindha

Tack Madelen för din presentation!
Har du möjlighet att sätta ut ett eller fler kort på dig och hästarna så skulle det va mycket kul att se, både för oss som vet vilka ni är, men oxå för de som inte vet.

2008-05-16 @ 22:06:26
Postat av: Johanna (kassör)

Kul
Madde! Ja bilder vill vi se!!!

2008-05-18 @ 12:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback