Presentation Av Oss Två =D

image691

image692

image693

Ja som sagt Johanna efterlyser ju presentationer :)
Så jag får väl ta mig och skriva en :)


Jag heter Amanda Stillnert & 17 år gammal alltså född 1991 I Mars Månad :)
Jag bor med min Pappa & min lilla syster Jennie utanför Vedevåg i Bor på vår hästgård.
Vi har plats för 7 hästar men dock har vi bara två. Jag har en haflinger Ebba men oftast kallas för Busan därför att hon är liten busig madam :) Hon är f.d ridskoleponny från Lindesbergsridskola. Hon är importerad från Österrike och är född 1996. Dock vet vi ej någon stam på henne. Hon är lite av en allround ponny som gillar de mesta :) Just nu så tömkör vi henne ganska mycket. Vi har tänkt att betäcka henne nästa år. Vi har också ett travarsto som heter Omaha Beach som är efter Peace On Earth. Hon är född 1998 och är egen uppfödd av min mamma som nu bor i sthlm med sin nya man Stefan & min lillebror lukas.
Hon ska skickas på betäckning med Running Sea och kommer inte hem förens i September igen !

Jag går just nu inte på något program på gymnasiet p.g.a vissa omständigheter.
Men sökt om till hösten och då får vi se hur de blir :)
Jag läser bara kärnämnen & praktiserar i veckorna !

Annars så rider jag till och från på Ebba , dock så beror de helt på mitt högerben efter min trafikolycka.

De var lite om oss :)

/ Amanda & Ebba.

Kommentarer
Postat av: johanna (kassör)

Tack Amanda!

2008-05-12 @ 07:39:48
Postat av: Lindha

Tack Amanda för din presentation!
Jag vet att det finns en hel drös med medlemmar som inte presenterat sig... Så kom igen och haka på Amanda!!!

2008-05-12 @ 15:00:45
Postat av: Maria

Kul med presentation! Själv har jag ju redan gjort en tidigare, så får väl hänvisa till den :)

2008-05-13 @ 07:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback