Hopplöst Till Max Just Nu !

Just nu känns allt hopplöst !!
Får endast rida 1 - 2 dagar i veckan i högst 30 min p.g.a av svåra komplikationer i benbrottena :/
Det kommer ta ungefär 1½-2 år till innan jag kommer kunna rida normalt igen ..
Suck känns som jag sviker Ebba hur jag än gör. Vill inte att hon ska behöva lida för att jag inte kan ta hand om henne så mkt som jag vill .. :(
De går ju bra nu när de redan är utsläppta på bete ! Men hur blir de i höst då ?
Nej allt känns hopplöst.

Ont har man varje dag med .. Suck jäkla muskler och nerver o hamna i kläm för mina spikar i benet !!!!
Nej de blir nog att betäcka Ebba endå ! Travaren åker ju snart o kommer inte hem förens i September ..

Kanske annars blir och låna ut henne , men de känns som om hon försvinner ifrån mig så kommer jag endå inte palla nått ! ! :(:( Nej vet inte hur jag ska göra alls ..

Suck Förlåt att jag beklagar mig  ....
/ Amanda






Kommentarer
Postat av: Lindha

Amanda, vad tråkigt att höra att det har blivit komplikationer efter din olycka :(
Varför inte ta ett litet gulligt föl på Ebba?
När jag kom in på min utbildning för 3år sedan hade jag 3(4)hästar och kände att jag var tvungen att välja hästarna eller skolan. Jag sålde mina ponnysar och hade bara gammelgubben kvar. Men snart så kände jag att jag behövde nog hästarna FÖR att klara skolan.
Så var det för mig iaf. Hästarna ger oss ofta mer än vad de "tar"....
Krya på dig!!!

2008-05-06 @ 08:47:34
Postat av: Johanna

Ja, ibland står man vid ett vägskäl då man måste välja. Vet hur det känns! Ha inte för bråttom så du ångrar dig bara! Jag håller också på och funderar över min "hästsituation". men vad jag kommer fram till vet jag inte än... men som sagt låt det mogna, jag har funderat sen i december och inte bestämt mig än...

2008-05-06 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback