Hej på er alla!!!

Har tänkt på en sak, och även fått påoekande från flera håll. Ibland händer det att det kommer in inlägg, eller kommentarer som inte har något namn. För den som skriver kan det kännas som alla vet vem man är, men så är det inte! Vi börjar bli så många så alla känner inte alla! snälla för att alla ska kunna "hänga med"  skriv vem ni är, och sen, försöker vi framöver Förklara lite mera när vi skriver något, så det inte blir så "internt" Vad sägs om det???

Mvh Johanna (Kassör)
Ps var tog alla presentationer vägen? det var så kul! kan vi inte fortsätta???  Kom igen någon av er, som jag vet läser, men inte så ofta komenterar eller gör inlägg, gör det NU!
Vi vill ha FLera som är aktiva Gemnsama bloggare!
 vet ni inte hur ni ska göra? maila mig så förklarar jag!

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Lindha

Ang. det där med namnlösa kommentarer. Det behöver ju inte alltid vara så att man struntar i namnet. Vet att jag i all hast glömt att skriva namn vid några tillfällen. Fråga vem kommentatorn är, så tror jag att de flesta avslöjar detta ganska snabbt :)
Vad gäller presentationerna så är vi fler som vill se mer sånna!!!! Kom igen!!!

2008-05-12 @ 15:22:30
Postat av: Johanna

Jag vet Lindha, det är lätt, men en liten påminnelse bara...

2008-05-12 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback