Ibland måste man prioritera...

Jag söker (eventuellt) efter en delfodervärd/medryttare eller fodervärd till min dressyrhäst. Hon är ett halvblod på 6år. Inte helt okomplicerad.
 Du ska ha STOR häst och ridvana och vara över 18år! Hon skall fortsätta att utbildas. Låter det intr? maila mig i såfall, så svarar jag via mail, eller ringer upp om det verkar bra! Skriv lite om dig själv och lämna gärna refernser!
Eller vet du någon som vore lämplig? mail det i såfall!
 Johanna Klockars 
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Lindha (supliang)

Håller alla tummar och tår för att ni hittar någon som passar er. Det är du värd! Och som sagt, ibland måste man prioritera... Lycka till

2008-06-26 @ 16:53:23
Postat av: johanna

Tack lindha! Det är lite tung just nu,Men ändå lycklig! Väldigt blandade känslor...

Till er som inte vet, jag ska berätta sen... =)

2008-06-26 @ 23:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback