Nyheter från Kristinelund!!!

image581

Som de flesta kanske vet så har jag hittat min drömprins Clinton Four Socks.
Men jag har ju en liten prinsessa också. Surprise har varit utlånad i 2 månader men fodervärden hade visst inte det ridintresset hon trodde så nu är Surris hemma igen sedan ca 2 veckor tillbaka.
Jag hade redan bestämt mig för att köpa Clinton innan Surris kom hem så nu när hon gjorde det så bestämde jag mig för att inte skjuta på det längre.
Efter att ha varit ute på annons drygt 1 vecka så har vi redan hittat rätt köpare.
Om besiktiningen i veckan går bra så flyttar Surris till Susanna i Örebro vecka 6.
Och så fort det blir klart så blir Clinton min :)
Surprise och jag har varit med om mycket och gett varandra mycket, men nu är det dags att gå vidare, nu är vi färdiga med varandra... För den här gången iallafall. Tack för allt mamma älskling, du kommer få det så bra!
///Elene

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med uppdatering! Hoppas det blir till det bästa för alla inblandade hästar och folk.

2008-01-21 @ 15:59:21
Postat av: Lindha

Gulligt! Jag tror Surris och Susanna kommer att passa kanonbra tillsammans. Håller tummarna för att allt klaffar på ons.

2008-01-21 @ 18:17:38
Postat av: Elene

Det tror jag med, kan nog inte bli mkt bättre :)

2008-01-22 @ 09:35:57
Postat av: Mia

Jag tor det här kommer att bli jättebra för alla fyra! Ha det bra Surris!

2008-01-22 @ 11:59:33
Postat av: johanna

Jag håller tummarna idag! Och lycka till med Clintan! Ni passar såååå bra ihop!

2008-01-23 @ 07:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback