Maria och Wawrzyn ox

Passar på att göra en presentation av oss i samma veva. Maria heter jag, 23 år gammal,  bott i Linde i snart 3 år. Är för närvarande sjukskriven. Suttit i styrelsen under 2007. Har en arabvalack född 2004 (var hingst tills november -07), e: Om El Tanam, alltså halvbror med min älskade Estrad som inte finns i den här världen mer. Wawrzyn har jag haft sen november -07, han kommer förhoppningsvis bli distanshäst så småningom, just nu rider vi lite diverse, eftersom han växer för fullt. Rider i skogen, hoppar lite, tömkör, rider på bana, och idag hade vi premiärtur med skidor efter och tolkade!

Så Helena (och ev andra som varit nyfikna) nu får ni kommentera! :)




image573



image574



image575


Kommentarer
Postat av: MandaStillnert

Vilken Sötnoos ! ;)

2008-01-06 @ 21:36:07
Postat av: Elene

Jätte fin :)

2008-01-06 @ 22:25:35
Postat av: Helena

Ok nu kan jag hålla med om att du också har en snygging!! Kul, hoppas allt är bra med er och att ni trivs ihop.

Ska väl försöka att gå ut i hagen och ta några kort på våra pållar, fast dom har väl de flesta sett? Det svåra blir att få in korten på bloggen, men det är väl bara att prova. Nån gång ska vara den första.

Ha de alla hästvänner.

OBS vill ni se en snygging så besök Camilla i Herrgården i G-hyttan hon har en 4-årig Frieser hingst på tillridning i sitt stall, men bara till 1 april.

2008-01-07 @ 00:40:05
Postat av: Maria

Tackar tackar, jo jag vet att han är fin ;) Det går bra med honom och vi trivs ihop, men har ju inte haft honom så länge så vi håller fortfarande på att lära känna varandra.

2008-01-07 @ 09:39:17
Postat av: johanna

oj, de var allt lite lika, men han e grövre va?
lycka till! Vi kanske får se er på klubbtävlingarna som börjar i mars?
Helena Det var till första feb han var kvar! och jag håller med, åk och kolla på Friesern han e värd att se!!!

2008-01-07 @ 11:32:47
Postat av: Mia

En riktigt snygging!
Hoppas på och få se mer av er!

2008-01-07 @ 17:39:07
Postat av: Lindha

Kul att det ramlar in lite presentationer! Han var riktigt fin. Jag ser inte så mycket likheter, men jag kände ju inte Estrad så bra heller. Lycka till!!!

2008-01-08 @ 11:48:23
Postat av: Maria

Lite lika är de, men inte särskilt mkt. Och ja, Wawrzyn är grövre. Och redan högre också. Men ju mer jag lär känna Wawrzyn, desto mer olika är de.

2008-01-08 @ 13:05:03
Postat av: johanna

Bra är väl det på sett och viss, så man inte jämnför, för en häst kan aldrig ersätta en annan...

2008-01-09 @ 21:56:04
Postat av: Birgitta

Hej Maria! Sökte på din hästs namn. Jag äger hans mamma som jag köpt av Onsala. Jag trodde de skulle ha honom i galoppträning?! Kul att få se honom.

2008-02-14 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback