Livet Har Sin Gilla Gång Även Om De Inte Alltid Funkar ..

Usch det verkar inte som något tänker funka för mig just nu.
Går & funderar på när Lindeskolan ska säga JA till min praktik hos Sissi !
Det går tydligen trögt för dem. Har iaf lämnat in Ansökan till gymnasiet det blev Kvinnersta - Häst efter mkt velande fram & tillbaka med allt. Allt blir ju inte lättare genom att man kanske ska flytta ihop med Andreas ( pojkvännen ) till Sommaren. Då är det inte lätt att vara hästägare , då man ska försöka hitta en plats att stoppa in Ebba på också.
Sadelproblem med hittar ingen som jag tycker passar , rider med min isis sadel men börjar känna ett behov av en annan sadel helst en dressyrsadel men det är svårt att vara pluggande på gymnasiet och samtidigt köpa sadlar & massa annat till hästen / ponnyn.

Nej nu längtar jag verkligen till semestern på Grand Canaria ! Den ligger iaf nära tillhands sen blir det efter en vecka där att fira Andreas 18 års dag (=


Kanske bara har en svacka förtillfället för att det är mörkt & trist ute , man tycker att jag ska ha alltid i världen & rida Ebba men det känns som jag inte hinner endå ! Försökte ett tag men det är inte kul att skritta 20- 30 min runda knappt ens det bara för att man inte har en ridbana. Visst man kan tänka så att det är bättre en igenting . Men känns världelöst just nu , vart så här efter olyckan ! Nej får satsa på nya tag när det blir ljusare ute ! Och sen knallar man in på sitt sista år som ponny ryttare även om jag inte tävlar så är det jobbigt. Funderar på att köpa mig ett halvblod eller en f.d kallblodstravare möjligtvis. Usch usch det får bli längre fram de. Nu njuter jag av min tid med Ebba ... :)

Usch att jag sitter här & beklagar mig förlåt , det kändes som de behövdes ! / Amanda.



För att muntra upp mitt tråkiga inlägg så slänger jag in en söt bild på Buselusan i Stallet :)

Busan - Tha Haflinger <3
Kan tala om att Jag blev frelst när jag träffade denna söta dam första gången :) <3
Även om hon är mattes matvrak är jag kär & nu knallar vi in på vårt andra år tillsammans i September ! :D



Kommentarer
Postat av: Lindha

Amanda! Be inte om ursäkt för att du beklagar dig här på bloggen. Det är ju sånt den är till för. Allvar, tok, sorgligt, alldeles underbart eller helt oviktigt, allt är välkommet på bloggen!
Fortsätt skriva!

2008-01-24 @ 22:22:03
Postat av: Maria

Instämmer i ovanstående.

2008-01-25 @ 13:32:44
Postat av: manda !

tack tack , vet känns som allt bara går åt skogen . men nu ska jag iaf flytta ihop med pojkvännen så nu blir det att leta stall uppe i guldsmedhyttan !

2008-01-27 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback