Intresserad av att följa med på Häst 2008 i Västerås fredag 7 mars???

Jag vill gärna åka på Häst 2008 under fredagen. Är någon mer intresserad av att följa med?
Det kostar
255:-/person & dag, Ungdom  155:-/person & dag upp till 19 år. Då ingår dagens alla föreläsningar och mässan. Jag är intresserad av dessa föreläsningar under fredagen:

13.00-14.20

Equitation Safety Tour

Krishantering - Vem bär ansvaret om olyckan är framme?
Svenska Ridsportförbundet & Agria Djurförsäkring 

Eva Lundqvist, Ulf Wilken, Stefan Fur, Birgitta Aschan, Lasse Berglund mfl.


15.00-15.40

Vikten av god unghästutbildning  

Jens Fredricson


17.00-17.40

Sadelns inverkan på hästens rörelser

Fel sadel kan vara förödande för hästen

Lars Roepstorff, Leg. veterinär, SLU 

Kolla gärna in på sidan och se ett mer detaljerat program:  
www.hastvasteras.se   Mvh Lindha


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är intresserad av att åka. Det såg ut att vara bra föreläsare på fredagen, Jens Fredricson har jag varit på flera gånger och han är kanon bra att lyssna på.

2008-01-22 @ 10:16:52
Postat av: Lindha

Kul! Vi kan höras vidare!

2008-01-22 @ 10:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback