Dax att presentera sig..

Hejsan! Tänkte ta tillfället i akt och ge mig på en presentation. Mia Lindström heter jag och bor ihop med min sambo Rickard, schäfern Enja och katten George i en bostadsrätt i lindesberg i väntan på att få bygga vårt drömhus, förhoppningsvis redan till sommaren. Jag jobbar som personlig assistent och läser några kurser på universitet för att så småningom bli speciallärare.
Som många av er vet fick jag ta bort min älskade Lucha i somras(på bilden) men väntar nu med iver på Moddys föl(Lindha Ds fuxsto) som jag ska köpa. Just nu hjälper jag till i Lindhas stall med ridning och ompyssling. Lånar även Elenes häst Clinton för ridning för Sissi och har tänkt att utbilda mig själv så jag kan utbilda fölet sen.
Trevligt att se så många presentationer och hoppas på att få läsa fler!
Ha det trevligt!
/Mia

64345-577


Kommentarer
Postat av: Elene

Älskar den där bilden... Ni är så fina... Hon va nåt alldeles extra den där tösen... Superbra att vi har dig till hjälp tills din fölis kommer iaf :)
Hoppas också på fler presentationer, är så roligt att få veta lite om alla :)

2008-01-07 @ 19:51:02
Postat av: Maria

Kul med pres. och bild Mia!

2008-01-07 @ 20:40:28
Postat av: johanna

ja bilden är KANON fin! du glömde säga att du suttit i styrelsen under året, men de flesta kanske har koll, men ändå!

2008-01-08 @ 11:34:44
Postat av: Lindha

Tack för din presentation Mia! Ja, det är en bra bild, man ser verkligen vilken snäll jätte Lucha var. Jag tycker man kan känna stämmningen i bilden, men det kanske har att göra med att jag tog den och var med den där minst sagt dubbla dagen....

2008-01-08 @ 11:45:18
Postat av: Mia

All heder åt fotografen(Lindha!) Ja jusste jag har ju varit med i styrelsen ett tag! glömde visst de viktigaste!! hehe! Först kassör i ett år och sen ledarmot i ett år!
Hade!

2008-01-08 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback