Wawrzyn!

Eftersom jag gärna ser bilder på vad ni andra pysslar med med era hästar, oavsett vad ni rider/kör/grejar med, men jag tycker det är lite klent på den fronten ;) Så får jag väl förgå med gott exempel. Om vi nu är över 60 (eller var det över 70?) medlemmar, borde ju någon mer ha en liten bild eller uppdatering?! Ser fram emot det! Bider på mig och Wawrzyn från föregående helg när vi var på "weekwnd" på ej nämnd plats i en annan del av länet :).

image601

image602

Tar med en bild från pågående inkörning med... Ursäkta kvalitén, är fotograferat från en film.

image603

Kommentarer
Postat av: Lindha

Det är bra Maria att du sätter in bilder!!! Jag får väl plocka in några jag med, trots att mina pollar syns ganska ofta här...
Jag håller med Maria, var inte sånna tråkmånsar, fram med kameran och fotta. Vet ni inte hur ni lägger ut bilder, ring mig, Lindha 0581-10706, 070-4217690 eller skriv ett mail till [email protected] så hjälper jag er gärna!!!

2008-02-06 @ 17:50:57
Postat av: Lindha

Föresten ser jag bestämt att du befinner dig i trakterna där en av våra sponsorer håller till...

2008-02-06 @ 17:58:53
Postat av: Mia

Roligt med bilder och se hur det går för er! Jag håller mig lugn på fotofronten för när bäbis kommer så kommer ni förmodligen se en HEL DEL bilder på "den" här!! Ska se om jag ändå kan bidra med ngt!! Ha det bra ute i rusket!

2008-02-07 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback