Tankar från en föredetta ordförande...

Då har det gått en vecka sedan jag sa ifrån mig ordförandeposten, viket jag gjorde med delade känslor.  När jag antog uppdraget som föreningens ordförande, hade jag åtminstone planer på att sitta 2år, om ni godkänt det. Jag hade en hel del idéer, och vissa är fortfarande oprövade idéer. Men livet ville något annat!

Nu sitter jag här med en mage som växer och har en hel del annat än föreningsliv att planera. Så det är skönt att veta att min efterträdare, Helena Klockars, brinner för föreningen, är ambitiös och jag har fullt förtroende för henne som ordförande. Sen är det skönt att veta att jag kan påverka föreningen utan att vara ordförande. Lindetraktens HSF är medlemmarnas förening och det är vi som medlemmar som ska se till att föreningen blir det vi vill att den ska vara.

Jag önskar alla medlemmar, styrelsemedlemmar, hästar och inte minst vår nya ordförande, Helena, ett givande och roligt föreningsår hos Lindetraktens HSF  / Lindha Doverud


Kommentarer
Postat av: Anonym

En presentation av vår nya ordförande efterlyses!

2008-02-02 @ 22:48:58
Postat av: Rob Raine

Thank you for the time you have given to all of us, your cool, enjoy the new wonderfull things you will have soon, hug.

2008-02-03 @ 01:35:21
Postat av: Lindha

:) Tack Rob!!!

2008-02-04 @ 15:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback