sadelutprovning

hej.
om det är någon som är intresserad av att vara med på sadelutprovning så kommer det ut en till oss i norra bro (örebro) den 25 mars. Han som kommer är diplomerad utprovare och sadelmakare, se www.horseman.se för mer info om honom, han säljer alla märken och alla modeller, även begagnade sadlar och tar in sadlar i inbyte.
jag har haft honom ute förut och är jätte nöjd med både servicen och sadeln.
han tar 600kr i resersättning som vi delar mellan oss. och om man köper en sadel av honom så kostar inte utprovningen någonting, annars om man inte köper någon sadel så kostar utprovningen 700kr.

hör av dig om du är intresserad av att vara med till:
astrid 0730780353


(jag har även två sadlar till salu, en kieffer donau hoppsadel, 17" normal bom, och en morris and nolan ponnysadel 16" och 32" i bomvidd, 6000kr st)

Kommentarer
Postat av: Inger

Du menar att det är Lars Sundin som kommer? Har själv anlitat honom och är mycket nöjd. Han är dessutom mycket bra att prata med och jag kan verkligen rekommendera honom. Såvitt jag förstår är han en av de bästa. Om jag inte var så nöjd med min sadel skulle det vara ett nöje att delta!

2008-02-26 @ 22:24:23
Postat av: astrid

ja precis det är han som kommer, har var ute och provade ut en dressyrsadel åt mig i vintras och jag är så himla nöjd så jag har bestämt mig för att ta ut honom för att få även en hoppsadel utprovad. Tycker att han är väldigt bra och seriös, och verkar inte vara ute efter att sälja så dyra sadlar som möjligt, så som många andra är.
det var ju synd att du redan hade en bra sadel ;)

2008-02-27 @ 10:49:35
Postat av: Inger

Utprovad av Lars Sundin!

2008-02-27 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback