Ny i klubben!

Hejsan! Jag heter Emelie Oscarsson och blev medlem i klubben vid årskiftet, jag bor utanför frövi. Förtillfället äger jag en ponny som heter Sonita, hon är snart 17 år och vi ska väll försöka att sälja henne snart eftersom att jag känner att tiden inte räcker till för två hästar. Den andra heter Flowerhill Blue (Blå) och är 12 år, har haft honom sen i oktober, så han är ganska ny för mig. Vi ska väll främst försöka tävla dressyr i år, men även kanske göra några pay and jump hoppningar hoppas vi på!
 



    

Kommentarer
Postat av: lindha

Hej Emelie! Välkommen till Lindetraktens HSF och tack för din presentation!!!Det är så mycket roligare att veta lite om medlemmarna än bara ett namn på listan. Hoppas du kommer att trivas i denna förening, och som sagt: Välkommen!!!

2008-02-10 @ 16:27:58
Postat av: Maria

Poäng för presentation! Jätte kul!

2008-02-10 @ 23:50:34
Postat av: johanna

Hej! och välkomna!

2008-02-11 @ 08:11:07
Postat av: Mia

Vart välkommen och kul med en presentation!

2008-02-11 @ 09:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback