Tack för mig!

Vi tackar för att vi fått vara med i er härliga förening!!    Elvis och Sandra.
Jag och Elvis kommer att tävla för Ramsbergs ryttarkamrater kommande år vilket betyder att vi går ur som medlemmar i Lindetraktens Hästsportförening!
Hemmaklubben ligger varmast om hjärtat men det är inte utan att jag känner en liten sorg för er förening är så positiv och ni har en sällsynt sammanhållning. Jag har träffat många trevliga människor under den korta tid jag varit medlem. Er förening är ett föredömme för alla andra klubbar och föreningar!!!
Så jag tackar för mig! Men man vet aldrig kanske dyker vi upp igen!
Är det någon som ska tävla distans under året så kanske vi ses ute på vägarna!

Sandra och Elvis från Ramsberg!!


Kommentarer
Postat av: Lindha

Vad synd att du redan lämnar oss! Ha det fint i din "ny/gammla" klubb!!!

2009-01-05 @ 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback