Ny medlem!

Hallå!
Har här i dagarna blivit medlem i er mysiga förening.
Tack Johanna Klockars för ett trevligt bemötande!!
Vem är då jag?
Jo, Sandra Matsson heter jag och är 27 år gammal och bosatt i Ramsberg.
Ridit sen fem års ålder, tävlat mestadels inom dressyr, pluggar till undersköterska på Masugnen och har ett år kvar av utbildningen. Hundägare och djurälskare. Har en DanskSvensk Gårdshund som heter Billy och en sambo som heter Patrik. Flyttade tillbaka till Ramsberg förra året i juni efter sex år i Nynäshamn.
Har haft ett hästuppehåll på fyra år efter att jag sålde min morganvalack Roscoe till Motala.
I december förra året träffade jag min nuvarande kärlek - Skyrock Memphis King, aka ELVIS!!
Han var då avelshingst på Kurrboda Morgans i Ramsberg men kastrerades i mars i år.
Planerna är att jag ska träna och tävla honom åt Kurrboda Morgans till och med nästa sommar, sedan får vi se, förhoppningsvis har jag råd att köpa honom! Han är en häst man inte vill skiljas ifrån!!
Denna tävlingstermin kommer vi att tävla 3 tävlingar och så har vi varit på ett riksmeeting där vi placerade oss som två:a i Hunter Pleasure och fick en första placering på visningen för valacker 4 år och äldre med 41 p.
Vi kommer att vara med på dressyrtävlingen den 31:a, sen rida Fornabodaritten och till sist dressyrtävlingen på linde ridskola den 27/9.
Än så länge är vi orutinerade och har svårt för att galoppera, men övning ger färdighet och det ska vi skaffa oss ute på tävlingsbanorna!
Ser ni oss ute på tävlingarna tveka inte att hälsa för vi är pratglada och jätteglada för att vi fick bli medlemmar i er förening och tävla för er. Vi håller tummarna att vi inte ska skämma ut er allt för mycket!! =)
Kramar från Sandra och Elvis!


Kommentarer
Postat av: Johanna Klockars (Kassör)

Hjärtligt välkommen! Kul att du så snabbt la ut presentation! Här kan man skriva om allt mellan himmel å jord! Vi ses Live den 31 augusti!

2008-08-20 @ 22:07:45
Postat av: Maria V

Kul med ny medlem och presentation!

2008-08-21 @ 09:11:24
Postat av: Astrid (styrelseledamot)

välkommen till våran förening och hoppas att du kommer trivas här hos oss.

vi ses den 31a!

2008-08-21 @ 10:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback