En Liten Hemlighet ;)

Jag måste bara få säga att jag är väldigt stolt över min kusin Ida :)
Hon är modig , att gå från B ponny till Storhäst bara sådär :)
Under sommaren har hon utvecklats väldigt mycket inom ridningen och detta har nog mycket med att Viktoria har ställt upp och hjälpt henne :) Viktoria är en duktig lärare :)
Jag älskar att se Ida rida, de är vackert när hon och hennes fullblod bara dansar fram i paddocken :)

Jag älskar dig Kusinvitamin , jag hoppas en dag få se er på tävlingsbanorna jag vet att ni klarar de :) <3

/ Amanda

Kommentarer
Postat av: ida.

tack så hemskt mycke. du är då den underbaraste kusin man kan önska sig.

jag älskar dig jätte mycke <3!



/ ida

2008-08-31 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback