Stall Danora 17-19maj


                       Vilket tillfälle ! Detta händer på Stall Danora 17-19/5!

                     ReachOutToHorses 3-Dagars Natural Horsemanship Clinic 


Följ med  Anna Twinney på denna  informations-fyllda, spännande 3-dagars workshop.  Hon tar natural horsemanship till nästa nivå i denna introduktion till  grundläggande tysta  kommunikationsmetoder  i "häst-viskning"

Denna universiella kommunikation mellan människor och hästar  involverar kroppsspråk, att lyssna till din intuition och förståelse för energins lagar.  Anna har rest runt jorden och undervisat tusentals människor I vad som verkligen menas med att skapa en förtroendebaserad relation till deras hästar.. 

Att ta Natural Horsemanship till nästa nivå kräver en på djupet förståelse av hästens språk, temperament och karaktår. Tålamod, vänlighet och tillgivenhet balanseras med kunskapen om hur man vinner respekt och nu är det er tur att lära er detta otroliga och effektiva träningsverktyg.

Här kommer bara en del av vad du får lära dig att göra under denna 3-dagars clinic som kommer att förändra ditt liv:

  • Skapa en förtroendebaserad relation med din häst som leder raka vägen till framgång.
  • Identifiera  & förstå hästspråk genom kroppsspråk.  
  • Lära milda kommunikationsmetoder för inridning av unghästar (där det är tillämpligt)
  • Skapa tillit med din häst når ni tränar & förståelse för din hästs behov.
  • Utveckla ett perfekt grundläggande uppförande.
  • Bygga upp ett nytt  samarbete för tävling.
  • Öka din hästs samarbetsvilja genom att utveckla er relation.
  • Övervinna hinder i frihet.
  • Få en inblick I bombsäkra desensibilitetstekniker.
  • Bygga upp din och din hästs själförtroende.
  • Utveckla känsla!

This clinic forms the foundation of the Reach Out to Horses Program introducing you to the silent language of the horse.

Through demonstrations, lectures, exercises and "hands-on" training, tailored to your requirements, you will experience how all contact with your horse, your intentions and body language form an effective communication system whether you realize you are communicating or not.  
                

Mer om Anna Twinney hittar du på
www.reachouttohorses.com

För upplysningar och anmälan

kontakta: Regina Flittner [email protected] (47) 17 90 37


Kommentarer
Postat av: Elene

Låter jätte intressant. Vad kan det kosta tro?

2008-04-25 @ 11:02:52
Postat av: rob raine

1500 utan häst och 2500 med häst. Om man vill 100 kr om dagen för god lunch, frukost och för/eftermiddags fika allt hemlagat.

2008-04-25 @ 16:15:13
Postat av: Inger

Inte dyrt alls tycker jag, när man får chansen att lära sig mer av en av världens bästa i genren. Blir bara 500/dag utan häst och ca 830/dag med häst.
Har redan anmält mig, så häng på om ni har möjlighet:)

2008-04-25 @ 17:39:31
Postat av: astrid

jag kanske skulle ta och anmäla mig jag också, om det finns platser kvar?
Gazira och jag skulle verkligen behöva kommunicera bättre... iallafall i vissa lägen (läs när hon ska gå in i transporten)

2008-04-25 @ 20:55:15
Postat av: Inger

Det fanns platser kvar häromdan i.a.f. Maila Regina så får du veta mer! Hon svarar på danska så det kan bli kul... Jag läste "lerig kurs" när hon bjöd in till en lärorik sådan ;), så jag undrade vad vi skulle ha för oss:)...

2008-04-26 @ 11:34:26
Postat av: astrid

jag mailade igår, men har inte fått något svar än, så jag väntar för fullt, hoppas att det finns platser kvar

2008-04-26 @ 21:33:51
Postat av: Inger

Jag checkade min mail och jag har en mailadress med stora bokstäver till Regina: [email protected]
Får du inte svar snart så testa att skicka på den.Jag tror säkert att det finns en plats till dig. Man kan få stalla upp pållen och övernatta där för en billig penning oxå.Själv åker jag hem och sover för jag har ju nära.

2008-04-27 @ 11:06:29
Postat av: astrid

nu har jag fått svar från henne och det fanns platser kvar, nu ska jag bara komma på hur jag ska göra med inbetalningen, förstår inte riktigt vart jag ska skriva in alla nummer på internetbanken så jag får väl ta mig en tur till bankkontoret.

2008-04-28 @ 09:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback