lokal dressyr

idag var jag och gazira iväg till linde ridskola på deras lokala dressyr, pga att gazira flyttade in till örebro förra helgen har vi inte kunnat träna riktigt som vi borde utan jag körde igenom programmet för första gången i fredags.
men det blev en väldigt lyckad dag ändå, hon gick in i transporten på en gång när vi skulle iväg, tyvärr så var jag lite väl optimistisk med tiden och det tog mycket längre tid än vad jag hade räknat med att ta sig genom örebro. så vi kom till tävlingen 30 min innan start, så det var bara att kasta på utrustningen, värma upp i ca 15 min och sen köra programmet. vi fick 60,67% och jag tror att vi slutligen hamnade på en delad sjunde plats.

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis! det börjar gå riktigt bra för er! kul!

2007-09-24 @ 09:20:18
Postat av: Mia

Stort grattis till er båda! Det blir ofta så att man är en tidsoptimist, men oftast går det också bra då!
Roligt att se att ni är ute och tävlar och att det går så bra!

2007-09-24 @ 10:59:06
Postat av: astrid

fick se i resultatet nu att det visst blev en åttonde plats till slut, men jag är ändå kanon nöjd med dagen och med att min lilla häst äntligen verkar ha fattat att transporten inte är livsfarlig.

2007-09-24 @ 11:06:45
Postat av: astrid

förresten johanna, har du fått min anmälan till km? har inte fått något svarsmail

2007-09-24 @ 11:08:15
Postat av: Lindha

Kul att det går bra! Fortsätt så :)

2007-09-25 @ 14:34:20
Postat av: johanna

ja har fått den men inte hunnit svara.. ursäkta!

2007-09-25 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback