HejHoppsanSa!

Nej nu ni börjar det pirra i benen på en. Två och halv månad utan att ens setat i sadeln de tar :) Men nu den 28:onde blir det in igen och kolla hoppas på att få ett bra besked om att ta ur två skruvar ur knät :) Längtar så efter att sitta upp på min runda dam och rida bara kanske i fem min !! Nu har det ju börjat dra ihop sig snart till ansökning till gymnasiet i höst *suck* Hoppade av p.g.a att jag inte trivdes och nu kanske det bär av till en annan stad för att bli Travtränare ! Japp kanske lägger ridningen på hyllan men endå behåller min buse ;) Tycker att ridningen inte går som den ska :( Vet inte tappat så mkt nu under tiden som jag har hoppat omkring på kryckor !! Men men överlever saknar endå att rida min lilla busiga bebba :) Hon ser nästan gravid ut (A) Haha ^_^. Nej men ska försöka övertala pappsen att ta ett föl på min älskade travare (A) :) Så får vi se om det tillslut blir en travtränare av mig eller om jag håller fast vid ridningen !


/ Med kära hälsningar från ett mkt omaka par Ebba & Manda :)

Kommentarer
Postat av: Elene

Roligt att du delar med dig amanda! och lycka till!

2007-11-14 @ 07:45:45
Postat av: Lindha

Kul att höra att det går framåt med benet!
Tycker abslout att du ska utbilda dig till travtränare om det är ett stort intresse, däremot tycker jag att du ska tänka över det om det bara har att göra med att du tappat mycket inom ridningen. Vi människor är otroligt duktiga på att lagra inlärda saker. Du kommer garanterat att känna dig lite ringrostig till en början, men kommer du bara in i gamla rutiner kan jag nästan garantera dig att du är tillbaka på nolltid :)
Och förresten, jag tycker du och Ebba passar kanonbra ihop!!!

All lycka med benet och dina val inför framtiden!

2007-11-14 @ 12:25:23
Postat av: Manda

tack så mkt Lindha att du tkr vi passar det värmer mkt (:

2007-11-14 @ 18:29:55
Postat av: johanna

lycka till amanda! vilket du än väljer!

2007-11-16 @ 09:44:02
Postat av: Manda (=

tack Johanna ! :) Vi får se , börjar rida i veckan igen :D Så jävla glad över de ;) Kanske ses vid lucia igen? :)

2007-11-17 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback