Tack Alla ! :)

Vi har haft det kul under grönt kort kursen (- ; Nu satsar vi stenhårt på att klara Provet den 12 Juni! :-)

Lycka till alla som ska göra provet (-:


P.s Bete finnes åt Ebba efter 1 Juli därför att jag ska sommarjobba och kommer inte ha tid ! Har tänkt att rida henne en till två gånger i veckan , men iaf se till henne varje dag. Vi kan ge 500 kr för fyra - fem veckor.Hon är snäll mot alla hästar , väldigt social och trevlig dam. Detta är ganska bråskande ! Melja mig på
[email protected] & Eller mejla mamma på [email protected]


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! vad bra att ni haft det kul! Det är viktigt! Hoppas ni lärt er ett och annat osså! ( Det har i allafall jag...) Om jag inte ser dig i skolan idag Amanda, så har jag bete!

2007-05-31 @ 07:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback