Allt Detta Letande !

Ja snart är det bara ett  och halvt  år kvar för mig att tävla Ebba "/ Det känns tungt , men det är bara att leta och leta efter en större häst .. *Suck* Det är ju så mkt som ska stämma. Men inte då ska jag sälja min lilla busiga flicka ! Hon ska få slippa att vandra runt . Ett föl får det bli för henne.Får köra henne istället sen kanske (?) Rida kan jag ju oxå göra men får inte tävla henne ! Guud varför ska det vara åldersgräns på Ponnytävlingar *Suck* Men just nu är jag inte inne på en Varmblodstravare eller ett mindre kallblod ( =  Tiden finns om man vill och visst är det jobbigt med en men samtidigt måste jag ha en större häst. Ja det är svårt det här *Suck*

image390

 - " Kommer aldrig kunna skiljas från dig gumman.Inte efter det att du kom hem till oss och tog över mitt hjärta vännen min <3 Du är så fin sötnoos >.< Du är det mest kloka häst jag har haft du fattar allt med minsta lilla vink . Även om du är väldigt envis så kan du när du vill. Gumman du ska stanna här det har Pappa lovat att du ska få.Alla älskar dig i hela familjen.Du är våran Stora hund som följer oss vart vi en går :D Vi älskar dig otroligt mkt tjejen och det ska förbli så . Puss På Din Fina Mule ( : <3 "

Kommentarer
Postat av: Lindha

Manda!
Kul att du sätter in lite bilder och skriver här på bloggen. Jag har efterlyst detta länge, så jag hoppas att det blir fler som vågar nu när du börjat!
Och jag känner verkligen igen mig i hur du beskriver vad du känner inför Ebba. lika för mig och Zigge. Ha d gott!!!

2007-07-03 @ 16:14:17
Postat av: Manda

Jaa tackar ;) Ja det känns lite jobbigt det här ned ebba ..

2007-07-03 @ 20:44:52
Postat av: Malin

Det går bra att klassa upp hästen med! Det har jag gjort med min D-ponny, säg till om du är intresserad senare så kan du få numret till personen på förbundet du ska prata med!
Och ifall du inte hade tänkt tävla annat än klubbtävlingar (vet inte hur mycket du tävlar nu) så brukar det vara okej med klubben att man är med ändå, alt. att man startar utom tävlan!
Lycka till.

2007-07-03 @ 23:09:59
Postat av: Manda

Tack. Jo funderade på det men hon är så liten slutmätt som 139,5 så :( Ja vet inte ! Vad ja ska göra. Det är svårt att bestämma sig har ju ingen lust att sälja henne !

2007-07-04 @ 00:06:59
Postat av: Manda

Jo jag vet att det går men det kanske är svårt att tävla cponny mot stora hästar i dressyr .. Hon är ju ingen lätt häst , hon är ju ett kallblod och det kanske inte är så lyckat jag vet inte . Det känns jätte jobbigt hon är ju slutmätt som 139, 5 cm så ja vet inte :'(

2007-07-04 @ 00:08:50
Postat av: johanna

j a det är inte lätt med hästar! men som sagt på klubbb får du tävla henne ändå! åtminstonde hos oss! vi har ju flera ryttare som rider ponny på tävling, och de får det! inte utom tävlan, utan de är med!

2007-07-04 @ 22:23:55
Postat av: Anonym

Jo jag vet , men samtidigt just nu håller ja på att rida in mitt varmblodssto :D

2007-08-01 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback