Det är jag som är föreningens nya ordförande:

Jag heter Lindha och är 28år. Jag är uppvuxen i Arboga och flyttade till Lindesberg 2002 med min man Mattias, hunden Tyzon, katten Guzzi och hästen Zigge. Just nu studerar jag till socionom, men planerar att bli ”bondmora” när jag blir stor.

Min ”hästkarriär” startade för ca 17-18år sedan. Jag började på ridskola, sen hade jag några ponnyer och tävla lite hoppning. När jag fyllde 18 och inte fick tävla ponny mer, köpte jag min Zigge, som jag har kvar än i dag. Jag har också hunnit med några russ som jag tagit föl efter och det var en helt underbar upplevelse, så till sommaren ska jag betäcka mitt fullblodssto.

Mina visioner med föreningen är att Vi ska ta vara på den mångfald som Vi har, och att Vi tillsammans och i harmoni gör det Vi tycker är roligt, samtidigt som varje medlem ska få utrymme att utvecklas utifrån sina egna förutsättningar. Oavsett om man har egen häst eller inte, tävlar eller skogsrider, ska alla känna sig betydelsefulla i föreningen. Med våran bredd har vi mycket att lära av varandra.

Lindetraktens hästsportförening är en förening med massor av möjligheter!
Jag ser framemot ett spännande år med Er.

Med vänlig hälsning: Ordförande Lindha Doverud

Kommentarer
Postat av: Elene

Tack för det fru ordförande!

2007-01-31 @ 09:28:52
Postat av: Maria

Lycka till med ordförandeskapet!

2007-01-31 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback