ZanDay & Jag

image544
Ja! Äntligen, var inte så sams med datorn i dag! Men här kom en bild ändå, fick bli en med ryggen på mig... Men jag tror ni vet vem jag är ändå...
 Jag heter Johanna Klockars är Kassör i föreningen bor med min familj på en liten gård i Aspensäng. Har där mina och min dotter Josefines hästar ZanDay, Freja och Kiwi. ZanDay är ett 5årigt halvblod efter D-Day-Utrillo-Gaspari, Henne har jag tänkt tävla lite dressyr med. Freja är våran 28(!) åriga islänning pigg och glad dam! Kiwi är Josefines `15åriga New Forest. Henne rider hon allt möjligt på, Just nu hägrar Voltige!
Vi har stall hemma på gården som m in man Micke har byggt, Det rymmer 5 hästar. Jag har 2 inhyrda i stallet. När jag inte är i stallet så är jag med min familj eller på jobbet, jag arbetar som Ma/No- lärare på Stadsskogsskolan. Vi har även en liten uppfödning av minigrisar hemma! ibland inne, ibland ute... Just nu går vi i väntans tider, då Stina snart ska ha kultingar... Vi håller osså tummarna då min mamma och pappa har parat sin tik, vilken dag som helst, annars blir det tillökning med en Cavalier till sommaren. Återstår att se. De va allt om mig! Hej!

Kommentarer
Postat av: Amanda Wahlberg

Freja, är hon vit och stod tidigare i stråssa? I så fall har jag ridit mycket på henne. // Amanda

Postat av: johanna

japp! det är hon! kul! hur var hondå? hon är jätte snäll och go, väldigt pigg att rida, men hon vet vad hon vill! Kan bli väldigt stark!

2007-12-09 @ 21:11:44
Postat av: Amanda Wahlberg

va roligt att veta var hon hamnat :D
Enda skillnaden är väl att hon var lite yngre ;) Bestämd och pigg. Ville Freja springa så skulle Freja springa, oavsett vad jag tyckte! :p

2007-12-10 @ 12:37:41
URL: http://miss17.blogg.se
Postat av: johanna

låter som freja det =) hon är frisk och pigg! lite stel på morgonen ibland, men det får man vara i denna ålder...

2007-12-11 @ 09:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback