min tur...

64345-545

nu när några har varit modiga och presenterat sig så ska väl inte jag vara sämre,
Jag heter Astrid Carlsson, och är uppvuxen på en gård i vasselhyttan, 3 mil norr om lindesberg, där bor nu min pappa och min gamla häst kvar plus två inhyrda hästar. Jag bor sedan 1 augusti i år inne i Örebro tillsammans med min sambo Mikael och med mig dit har jag min 5 åriga arab, Gazira. Hon är e.Gimmick-Ghazal u.Cindella-Cadyk. Jag har haft henne sen hon var två år och har utbildat henne själv. Vi tränar och tävlar främst i dressyr men även lite hoppning, och har till och med fått lite smak för fälttävlan nu eftersom vi har bana på gården där Gazira nu bor.
Jag pluggar till sjuksköterska på örebro universitet, och hinner för tillfället inte med några andra intressen än ridningen och studierna.
det var nog allt jag kom på just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback