Lindha, Moddy, Donna och Zigge

64345-546
Jag har försökt mig på ett litet collage.... :)
Lindha Doverud heter jag och är föreningens ordförande 2007. Jag är uppvuxen i Arboga men flyttade till Lindesberg för 5,5år sedan tillsammans med min man Mattias, då vi köpte en gård strax utanför Lindesberg. Här på Kristinelunds gård har vi rustat, byggt ut och byggt nytt, och nu trivs vi bra här tillsammans med våra 3 hästar, 2 hundar och 1 stallkatt.
Jag läser till socionom på Örebro universitet och har 1år kvar av utbildningen.
De egna hästar som bor i vårat stall är:
-Moddy (Modern Art -95 E: Diaghlyphard), ett fuxfärgat fullblodssto som är dräktig med dressyrhingsten Don Primero, och hon ska föla i April.
-Donna (Donna Summer-06 E: Don Primero-Weltmeyer)ett svart 1,5årigt halvblodssto.
-Zigge (Zing Zing Speed -89 E: Messerschmitt) en brun ridtravare som jag haft i min ägo i 11år.
Förutom de egna hästar så finns här 2stycken innackorderade hästar, Clinton är redan presenterad här. Cloettas presentation kommer snart tror jag.... 
Tack för mig!!

Kommentarer
Postat av: Inger

Snyggt collage Lindha!
Skulle försöka mig på ngt liknande men fick det inte att fungera.Men själv vill jag inte vara med på bild, men pållan ska jag försöka lägga in vid tillfälle, hon är snyggast av oss...

2007-12-09 @ 23:18:52
Postat av: Lindha

Tack Inger!
Vill vara med på bild.... Vem vill det? Men för att alla ska få ett ansikte nu när vi börjar bli så många så är det ju justast mot medlemmarna att en bild på dig oxå finns med. Så kom igen Inger och alla andra, våga visa vilka ni är!!!

2007-12-10 @ 15:01:02
Postat av: inger

Grejen är att jag inte finns med så det syns vem jag är på någon bild. Antingen håller jag i kameran eller mig undan.....

2007-12-22 @ 22:33:22
Postat av: Amanda B

Tittade in på hemsidan för att se om Zigge skulle finnas med på någon bild och det fanns han:D
Saknar den lille knäpphästen, hoppas att han mår bra, vilket jag tror!:)

2008-02-16 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback