Elene o Clinton

Elene o Clinton

Jag hann väl först då :P
Jag heter Elene Pettersson, är född 84 och sitter som supleant i styrelsen 2007. Jag jobbar på äldreboendet Ågården i Lindesberg, är från Nora från början och har ridit sen jag va 6 år. Har ridit på ridskolan Gyttorps Ridklubb i 9 år och haft 3 egna hästar. Den senaste är Surprise som är en halvblod/kallblodskorsning född 04 som jag ridit in och nu lämnat ut på foder till Folkestorp. Jag har min stallplats hos Lindha Doverud (kristinelund) där jag nu har min nya foderhäst Clinton Four Socks. Han är en halvblodsvalak född 2000 och är triangelmärkt. Han är hur go som helst och jag ser fram emot träningar, aktiviteter  och kanske några klubbtävlingar och om vi fortsätter trivas tillsammans så hoppas jag på ett köp. Vi ses allihop! Nu vill jag veta mer om ER!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ok ok, jag ger väl en kommentar :) Bonus till dig som lagt ut en bild och info! Jag ligger lite lågt som jag sa, och väntar med bild och text på mig och hästi..

2007-12-05 @ 23:55:33
Postat av: johanna

grrrr har försökt ladda upp bild men går inte... försöker imorgon igen...

2007-12-07 @ 09:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback