Det var det där med att presentera oss

image570
Jag heter Inger Holmberg och min älskade häst heter Madicken. Första gången jag såg henne stannade jag i stalldörren och bara tittade. Hon såg på mig med ett uttryck som sa "ja, här är jag, var har du hållit hus?". Jag hade alltid drömt om en liten stadig fux. Samma år som jag passerade 50 fick jag köpa henne och det har jag aldrig ångrat. Hon är allt jag önskat, vacker, snäll och klok och vi har fått den där härliga kontakten. Som en god flockledare tar hon oxå hand om oss människor ibland. Sedan vi börjat träna för Sissi Zetterlund börjar vi se skapliga ut på ridbanan oxå och jag har lärt mig massor! Här är det min dotter Linda som rider och det är hennes lilla grå Rodina som skymtar på en bild. Pållarna har nu fått konkurrens av det första barnbarnet Nellie. Eftersom jag ogillar att vara med på bild är det bra att ha en sötnos som drar blickarna till sig med på den. 

Kommentarer
Postat av: Lindha

Fint att du blev med på en bild Inger!!! Förövrigt tycker jag att det var många fina bilder i ditt collage :)

2008-01-08 @ 12:40:22
Postat av: Inger

Tack Lindha!
Tyckte ditt var så bra att jag ville plagiera.
Du har ju oxå fått bidra med några fina bilder från Karins besök.Det satt lååångt inne med en bild på mig men tillsammans med Nellie gick det bra...

2008-01-08 @ 21:36:39
Postat av: Lindha

Plagiera var snällt sagt! Mitt ser mest ut som ärtsoppa jämfört med ditt proffscollage :)

2008-01-09 @ 10:33:10
Postat av: Inger

Ett riktigt ärtigt collage, ja : ). Det är väl precis vad vi vill ha :)

2008-01-09 @ 21:34:46
Postat av: Lindha

Tack Inger! :)

2008-01-09 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback