Min älskade har blivit ängel

Eftersom jag gissar att flera redan vet och jag inte vill ha en massa prat och spekulationer så kan jag direkt själv berätta att jag varit tvungen att akut avliva min älskade Estrad. Han bröt benet i hagen. Nu lever han kvar inom mig och som den ängel han var även på jorden. Älskar honom över allt.... 5 år fick han bli. Men hoppar man 130 cm, går distans på 50 km utan att ta i, går LB dressyr, tömkör, longerar, tolkas efter etc etc, så kanske att han var för bra för denna jord. För alltid i min själ, min Estrad. /Maria

Kommentarer
Postat av: Lindha

Maria, jag tänker på dig!!!

2007-08-13 @ 09:40:12
Postat av: Anonym

Tårarna rinner i floder
ur ett krossat hjärta
Din älskade vän är borta
Låt tårarna rinna,
gråt så mycket du vill
men ta sedan ett steg
Tårarna tar inte slut
bara för att de slutar rinna
Sorgen försvinner inte
bara för att du ler
Saknaden blir inte mindre
bara för att vardagen återkommer
Låt inte tomrummet efter din vän
fylla hela dig
Ta ett steg och ta vara på
glädjen din vän spred
Låt minnet förbli vackert
Du är inte ensam!

2007-08-13 @ 15:22:02
Postat av: johanna

tänker på er...

2007-08-13 @ 21:29:29
Postat av: Mia

Jag tänker mycket på dig Maria!
Det var Estrad som öppnade mina ögon för araber, har tidigare inte varit så förtjust i dem men när man såg en häst som han kunde man inte annat än gilla han!
Han har det nog bra nu, betandes på de gröna ängarna i himlen!

2007-08-13 @ 21:46:23
Postat av: AG

Beklagar verkligen

2007-08-14 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback